Saturday, January 13, 2007

Why we can't be friends:


 


Reguli pentru cei care vor sa ramanem prieteni, dar vor sa ne mai si auzim pe messenger:

1. Fara "mass-uri"!!! Lua-le-ar naiba cu cine s-a gandit sa puna optiunea "send to all" in yahoo messenger ca mai bine isi taia un testicul, si-l frigea si il manca cu tot cu pene!
Motiv: Treaba sta asa: nu ma intereseaza cati copii au nevoie de ajutor, nu ma doare cati au murit sau sunt pe moarte si nu ma intereseaza nici cati virusi au mai aparut pe net sau de la cine imi spuneti voi sa nu dau "accept"!
Rezolvarea mea: prima oara cand se intampla, respectiva persoana este stearsa din lista. La a doua "abatere" = "ignore" (credeti-ma ca am cateva nume adaugate in ignore list pentru faza asta!)

2. Nu dati buzz din prima! Incercati sa fiti mai inteligenti de atat! Chiar nu puteti scrie ceva, asteptati sa vedeti daca omul raspunde (macar 30 sec), DUPA aia dati buzz!
Motiv: ma streseaza sa am boxele la maxim si sa ascult o melodie misto, sa veniti voi sa mi-o stricati fara macar sa incercati sa deschideti conversatia mai intai!
Rezolvarea mea: un mic programel ce va va da din partea mea multa, multa, multa...fericire!

3. Nu stati pe "invisible"!!! (asa, in general) Sunt cate unii care stau pe invisible, dar poate nu au aflat ca messengerul are si statusuri de genul "busy" pentru atunci cand nu sunt dispusi sa converseze.
Motiv: cei care stau de obicei pe invisible, o fac pentru ca nu vor sa fie deranjati, dar sa poata deranja la randul lor, iar eu nu inteleg asta! Cum vine? Cand mie imi arde buza si te caut, tu esti pe invisible si stai ca porcul in papusoi daca nu ai chef sa ma ajuti, iar cand tu ai nevoie de ceva de la mine, vii si ma anunti ca ai nu stiu ce treaba cu mine.
Rezolvarea mea: Raspuns automat: FUCK OFF!!! (sau o atitudine de te face sa te lipsesti sa mai stai de vorba cu mine)

4. Daca purtam o conversatie, incercati sa fiti activi si atenti! (desi e mai putin grava, uneori chiar ma calca pe nervi)
Motiv: sa port o conversatie la care fiecare replica intarzie mai mult de 2 minute ma scoate din pepeni! Adica, nici eu, si (mai ales) nici celalalt nu se concentreaza la discutie si mai devreme sau mai tarziu o sa tranteasca o replica ce nu are nici o taina cu subiectul sau ma faceti sa imi pierd timpul inutil asteptand un raspuns care vine prea tarziu ca sa mai conteze.
Rezolvarea mea: "ba, nene, vorbim aici sau ne F#%$@& in c#^?" (sau atitudine echivalenta)

5. In fine, cea mai putin grava, dar care poate duce la discutii daca se repeta prea des: daca sunteti available, eu, ca omul care n-are ce face mai bun va zic un "salut", "ce mai faci?" sau orice alta replica de genul...incercati sa raspundeti, chiar si daca asta inseamna macar ca va schimbati statusul in "busy" ca ati uitat ca faceati ceva atat de important si care va ocupa atat de mult mainile incat nu puteti scrie un "salut, sunt ocupat acum, vorbim mai tarziu", orice, numai nu ma lasati sa stau ca prostul si sa astept sa ziceti ceva! Sau sa ma apuc eu sa dau buzz-uri (ca incerc sa evit folosirea acestei inventii).
Motiv: cred ca am zis deja ca nu imi place sa stau ca prostul sa astept o replica, pentru ca 2 minute mai tarziu sa vad ca parasiti zona fara nici un gest.
Rezolvarea mea: duva-n balarii de aici! Daca nu aveti bunul simt sa ma anuntati ca nu puteti/nu aveti chef sa vorbiti cu mine, nici eu nu mai am treaba cu voi pana nu ma contactati!!!

Na, astea se pun ca 5 lucruri despre mine? Sau e doar unul ca am vorbit numai despre yahoo messenger? Whatever! Numai sa nu zica cineva ca nu m-am "simtit". Glumeam, bineinteles!

PS: si daca tot nu ati inteles aceste instructiuni si stati in raza mea de actiune, jur ca data viitoare cand mai faceti din astea vin la voi si va bat cu tastatura pana va intra-n nas soarecul!!!






2 comments:

Dorian said...

Nu-i padure fara uscaturi, program fara buguri si program de chat prin care anumiti cretini sa nu enerveze, solutie: dezinstaleaza messengereanu` si stai asa vreo saptamana. Dupa aia, tot spamul si buzzul o sa ti se para dulceata.
:P

cAnDYman said...

Neah! Cred ca o sa raman la solutiile mele! Ca am vazut ca sunt eficiente! Sper numai sa citeasca si cei pe care nu i-am "educat" pana acum, ca sa evit viitoare incidente.