Thursday, January 11, 2007

Presté, presté, presté et castigué!





Da, dragii mei! Asa cum spuneau cei doi de la…cred ca atunci erau la Tele7abc sau la Antena 1, daca prestati, castigati. Dar, vedeti voi, oare ce castigati?

Pai, poti sa castigi bani, evident, dar uneori mai ai si bonusuri si atunci se intituleaza ca ai castigat dusmani, belele sau dureri de cap. Va las pe voi sa ghiciti daca eu am castigat si bonusuri sau numai bani (pe care inca nu ii am, deci nu stiu daca s-a meritat sa “presté”).

Ei, sa lasam asta. Mai bine sa ne gandim la posibilitatea unora care chiar presteaza si castiga pe masura si pe care nu-i invidiez nicidecum pentru ca aceste castiguri uneori impresionante nu vin gratis. Ele implica niste costuri ce se reflecta mai ales in comportamentul, atitudinea si etica persoanelor respective si, dupa cum v-ati dat seama deja, aceste costuri au un sens cat se poate de negativ.

In momentul in care ai ajuns in stadiul acestor “vanzatori” (care, cred eu, au vandut si ce aveau mai scump si anume sufletul) scrupulele nu mai exista decat in vreo fraza aruncata in gluma, iar spiritul colegial si poate chiar amicitia ce indulceste uneori zilele plictisitoare si ajuta in momentul impasului, au murit de mult alaturi de visele romanilor de a o mai duce bine (ma refer la cei care de-abia reusesc sa apuce a doua zi si care nu sunt deloc putini).

Sa nu ii invidiati niciodata pe acesti oameni care au castigat atat de mult, dar care nici macar nu isi dau seama cat de mult au avut de pierdut. Eu, unul, ii compatimesc intr-o anumita masura, iar pe de alta parte ii dispretuiesc atunci cand dau dovada de acel comportament ce l-as asemana mai mult unor animale (fara sa le jignesc – pe animale) decat unor fiinte umane ce se pretind a fi creaturi sociabile.

Dar, ii voi lasa sa se desfasoare atat timp cat nu interfereaza cu ceea ce am eu de facut si cat nu incearca sa ma atraga in lumea lor in care singurul scop este castigul (si nu oricare, ci cel propriu) si unde propria persoana este si va ramane intotdeauna…axis mundi.

Pe final, sfatul meu este…People, get over yourselves! Life is more than earning money, it’s about having your cake and eat it too! Think about that while you’re trying to step on somebody’s head on your way to Profit!
Pana una-alta, ca sa mai reduc stresul mi-am gasit imaginea asta si cred ca o sa urmez instructiunile.

6 comments:

Dorian said...

ok, daca renuntai la partea din engleza de la sfarsit si precizai de la inceput la ce te vei referi, ca sa nu prinda omul pe parcurs, daca mai prinde, iti iesea unul dintre cele mai tari articole de blog pe care le-a vazut ochiul meu in ultima vreme.
Na, mai vrei comentarii de la mine sau te-am vindecat? :P

Dorian said...

Ce faceeeeee? Trebuie approval de la tine sa apara comentariul pe blog???? Vai, ce mi te-ai ars...

Dorian said...

punct, bre.

Dorian said...

tesssssssssssttttttt al treilea

Dorian said...

and again

cAnDYman said...

Comentariile sunt binevenite intotdeauna, bune sau rele, mai invat ceva. Nu stiu cat de bun a fost postul, dar partea cu engleza chiar a venit de la sine asa ca nu imi pare rau ca asta a fost forma finala a post-ului. Era bine daca mentionai exact ce ti-a placut asa de mult la el, poate mai reuseam si alta data. Eu o sa incerc oricum. Si, oricum, multumesc de comentarii. Iar partea cu aproval, dupa cum ai vazut, nu era chiar din vina mea si s-a rezolvat.
Comentarii placute in continuare!