Wednesday, January 31, 2007

-Cioc, cioc! -Cine e? -Apocalipsa!




Numai lucruri surprinzatoare in dimineata asta! La orele 10 trecute fix ma trezesc ca imi suna cineva la usa. Ma uit pe vizor: doua femei cu ceva in brate ce par a fi mape sau ceva cataloage. Eu, inconstient, deschid usa ca sa descopar ca ce aveau ele in mana erau…BIBLII!!! Oh, the horror!!! Oh, the humanity!!!

In timp ce ele se prezentau, eu incercam sa ma opresc din blesteme si injuraturi atat la adresa mea cat si a lor si sa incerc sa gasesc o modalitate cat mai buna de a le expedia repede si fara scandal, ca daca erau barbati poate ma faceam ca ma duc pana in bucatarie cu o replica de genul: “Stati putin sa ma duc sa vad unde mi-am pus satarul ca tocmai i-am gasit o intrebuintare!”.

In sfarsit, se pare ca au inceput si la noii organizatiile de tip Martorii lui Iehova sa-si faca prezenta si sa ne streseze pe noi, astia, care ne petrecem timpul pe acasa ascultand un Parazitii sau alte trupe de cultura generala si de la care mai inveti cate ceva. Eu nu-i inteleg! Sincer! Cu ce ma pot ei ajuta pe mine? Au sfaturi din Biblie? Fuck that! Biblia nu a fost scrisa pentru mine, iar Dumnezeu ma poate ajuta, dar refuza sa o faca, asta in conditiile in care exista.

Ca sa nu vorbesc ca ma streseaza rau astia care au impresia ca toti cred si ca e nu stiu ce lucru rau sa nu crezi si se vad deja Mantuitorii infidelilor si bunii samariteni ai celor care nu au nici o sansa sa ajunga in Rai. Again (cu riscul de a ma repeta) fuck that!

Oameni buni, asa cum eu nu va stresez pe voi ca de ce credeti si in cine credeti, lasati-ma in lumea mea si daca e sa fiu “mantuit” o sa vad eu si lumina de la capatul tunelului, urmata indeaproape de tirul ce o poarta!

Anywho, unii oameni chiar sunt stresanti si nu stiu cat risca batand pe la usi…macar tantile astea au fost dragute cand le-am zis (intr-un moment de geniu - pustiu) ca nu ma intereseaza problematica abordata.

Bafta mare! Nu deschideti usa nici daca-i ala cu lumina! Sau puneti-va asa ceva pe usa:





 

2 comments:

Dorian said...

Pe mine cand m-au cautat acasa astia cu bibliile sectei lor, m-au gasit ascultand Cannibal Corpse, fiind beat muci, si era si-n vremea cand la mine statea un gagiu pletos, inalt a dracu` si cu cioc, care raspundea la numele de "ripuleeee", si care dupa ce le-a deschis usa si i-a vazut pe "propovaduitori", m-a chemat cu formula "Satano, vino sa vezi ce mananci azi!".

cAnDYman said...

Suuuuuuper tareeee!!! Doamne, ce mi-ar fi placut sa se intample si aici asa! Bine, ca la mine probabil ar fi urlat Parazitii, dar tot era bun...parerea mea!