Friday, January 12, 2007

Post de prost



Cica vine unii, care este, si scrie ei cate ceva comentarii pe blog. Si pe urma cred ca ma supara pe mine ca au zis asa sau alminterea. Pai, oameni buni, daca nu vroiam sa se comenteze, nu mai bifam optiunea asta si gata toata tevatura! Dimpotriva, eu astept comentariile voastre, poate iese un post si de acolo, cine stie? (in afara de asta)

Na, sigur o sa puna cineva botul cand o sa citeasca asta, dar eu sper ca tocmai asa sa incurajez si mai tare vreun comment la acest post ca sa vad si eu ca totusi provoaca ceva reactii si ceea ce scriu eu pe aici (in afara de cele obisnuite de dezaprobare - zic si eu). Speak your mind, that's what I always say! Eu scriu aici nu numai pentru mine, ci si pentru cei care sunt interesati de ceea ce am eu de spus si, mai mult, pentru cei care gandesc la fel ca mine. De aceea, daca voi veti comenta, eu promit sa va raspund (in cel mai scurt timp posibil), iar daca voi nu veti comenta, eu promit sa nu va raspund, dar al naibii daca aveti blog de nu voi comenta orice spuneti voi! Muhahaha!

Asa, bine ca am pus si asta la punct. In rest, ce sa zic? A mai trecut o zi (cam naspa, ce-i drept, dar m-am cam obisnuit) si acu', dupa o asa de minunata zi, m-a apucat pe mine ideea sa fac un post din ala...cum se zice? Ah! Mai "happy" asa... Duamne, ce-o fi fost in capul meu? Matreata, ca altceva nu as putea spune si nu cred ca ar iesi nici macar la tomografie ceva care sa ma contrazica. Dar eu am fost silitor, am perseverat, am mai facut pe ici, pe colo niste modificari (care sper sa placa irisului domniilor voastre - ca daca nu, nemultumitului i se ia darul) si m-am apucat de scris. Chiar nu stiu unde duce acest post, stiu doar ca am avut si am chef sa scriu. Deci sa nu va mire daca la un moment dat o sa vedeti ceva de genul "ala-bala-portocala" ca si aia se cheama ca scriu, desi nu spune nimic.

Dar ce? Pana la urma chiar trebuie sa spun ceva in fiecare post? Neah, pot si sa fac asa cum fac cantaretii experimentati de jazz: sa scriu dupa ureche. Ce imi vine sa zic, aia zic, ca doar nu o sa imi ia nimeni gatul (nu de alta, dar stie ca nici in viata nu fac prea multe parale, d-apoi mort?). Si, oricum gatul e la purtator, deci ce sa faca el cu gatul meu? Nici macar o friptura de ceafa nu poate ca e prea subtire si nu e muschi, vere!

Apropo de treaba asta chiar ma gandeam ca eu nu trebuie sa ma cantaresc prea curand sa nu fac vreun atac de apoplexie naibii, ca la cat m-am ingrasat, nici nu mai e nevoie sa ma dau din fata cuiva cand stau in fata televizorului ca vede fara probleme. De fapt, in ultima vreme cred ca greutatea mea e fluctuanta (desi nu cu mult) si se invarte in jurul unor valori binecunoscute mie. Mai nasol ca nu reusesc sa ajung la greutatea recomandata (si dorita de mine). Nu va spun care ca poate credeti ca am aterizat acu' cu caricioplanul de la Auschwitz-Birkenau.

Na, si cu toate astea fiind spuse, ma multumesc sa inchei aici si sa va las in confuzie totala in legatura cu ce am avut eu de fapt de spus prin acest post...Ha ha! He he! Ho ho! Hi hi! and a bottle of rum!





2 comments:

Dorian said...

Bei singur si eu mor de sete, a?

cAnDYman said...

Huh? Nu inteleg de unde ai luat-o pe asta cu bautul...