Tuesday, August 28, 2012

Teoria conspiratiei


Flacara violet. Pixelul albastru. Porcaria maro...

O sa imbogatesc seria de tampenii emanate pe diferitele media cu o noua ipoteza...ipotetica.

Am spus catorva persoane in ultimele zile ce as fi facut eu, in rolul de jurnalist, in ziua cand CaCaReul s-a pronuntat si a invalidat referendumul (decizie cu care sunt de acord, in principiu). Ei bine, daca eu m-as fi numit jurnalist, dornic de afirmare si de senzational, dar nu in ultimul rand, de adevar, atunci as fi sunat cateva companii principale care detin mijloace de transport in comun sa vad cat "personal" ar fi fost pregatit sa se mute, temporar, in Bucale.

De ce? Simplu! Pentru ca mi-as fi dorit sa stiu cati oameni ar fi fost dispus si capabil sa scoata Basinescu din case si sa aduca in Piata Revolutiei, Constitutiei sau Universitatii pentru a genera ceva ce eu as numi razboi civil.

Nu sunt jurnalist. Si nu, nu stiu raspunsul intrebarii. Dar pot specula ca in niciun caz nu ar fi rezultat intr-un numar aproape insignifiant de cateva sute de oameni in Piata Universitatii, ci, aproape sigur s-ar fi numarat in zeci de mii, daca nu, indraznesc sa spun, chiar sute de mii.

O astfel de forta ar fi fost in stare sa convinga nu numai politrucii din tara, ci chiar marii "aparatori ai democratiei" din afara, care s-au grabit sa isi dea cu parerea...de pamant atunci cand li s-a parut ca cel care tipa "lupul" s-ar putea, din greseala, sa aiba dreptate.

Dar nu, din fericire nu suntem in razboi civil. Asta pentru ca CurCuRe-ul a dat decizia adecvata situatiei. Si corecta in limita regulilor jocului. Dar asta-i alta poveste...

Eu nu pot spune decat atat: orice blestem pe care mi l-as putea imagina vreodata in o mie de ani nu e suficient pentru tine, Basescule de toata pula care nu faci altceva decat sa ne arati degetul dupa care sa te scarpini cu el in cur, animalule!

No comments: