Monday, November 23, 2009

Romania, te meriti!

Moto: Romania este o tara minunata, imbelsugata si cu forme de relief din cele mai variante, pacat ca este locuita.



Asa cum am mai mentionat-o in vreo doua articole pana acum (in care dadeam cu sete in presedintele - fara "domnul" - Basexu') nu am si nu cred ca as reusi vreodata sa am culoare politica. Daca cineva alege sa creada altceva, il invit sa aleaga heroina si sa traga tare in siringa pana la supradoza.


Realizez ca supararea si furia mea erau nejustificat indreptate spre un simplu obiect al adulatiei lobotomizatilor si oamenilor cu mari deficiente mentale. Se pare ca in Romania, fiinta asta demna de rolul lui Gollum (aka Smeagol din Lord of the Rings) este...mi-e foarte greu sa o gandesc, daramite sa o spun...iubita de cei care cred ca personajul asta este salvatorul rasei umane, mantuitorul clasei muncitoare de rautatea parlamentarilor care nu vor sa imparta ciolanul cu masele.

Cu greu mi-am stapanit furia aseara cand am aflat ca presedintele Partescu are mari sanse sa castige un al doilea mandat. Aproape la fel de greu mi-a fost sa aflu ca pe locul doi se afla Geoana. De unde a mai aparut si papitoiul asta care face "dezacoarde" si face plecaciuni prin piete in timp ce-si ia flegme cu duiumul? Zau, stiam ca exista, stiam ca se straduie sa se bage in seama, dar mai multe sanse i-as fi dat lui Nati Meihr (despre care am aflat cu stupoare ca cica ar fi ungur?!?) decat demagogului asta cu pretentii de poliglot, dar care nu ar reusi sa faca mai mult decat rahatul praf daca o sa ajunga presedinte.

Ma vad din nou in situatia extrem de dezamagitoare de la ultimele alegeri prezidentiale, atunci cand nu puteam macar aplica binecunoscuta regula a votului negativ (votez cu asta, ca e mai putin rau decat celalalt sau nu votez cu asta ci cu oricine altcineva). Dintre un ingamfat si un prost sadea (la vremea respectiva), al naibii daca vedeam care ar fi ala mai putin rau sau care e ala rau pe care sa nu il votez.

"Apa trece, pietrele raman." Si cum apa a trecut, prostul a castigat si si-a facut mendrele cu legile, poporul si politica din Romania, ba si-a intins "antenele" chiar si prin Parlamentul European ca, vorba aia, nu o sa le poata tine pe "pitipoancele lui tata" in brate pana la adanci batraneti (de ochii publicului, nu de alta - bani sunt suficienti, flota sta bine in contul lui).

Iar acum? Pai cu cine sa votezi? Cu asta, pentru care mai degraba as alege sa imi scot ochii decat sa il mai vad un minut la teveu sau cu alalalt care a fost o fooooaaaarte mare bucata de timp in cardasie, dar, intr-un "acces de corectitudine" s-a "distantat" de "ticalosiile basesciene" si s-a hotarat in mod subit sa puna capat dominatiei dictatoriale ale unui om cu putin par si cu si mai putini neuroni, dar cu un tupeu fantastic si inconjurat de oameni care sfideaza pe oricine si orice exista in tara asta, precum si legile naturii?!

Nu ma intereseaza daca a "furat" cineva votul. Nu ma intereseaza care din ce partid vine. Sunt toti o apa si-un pamant, din privinta asta. Am incercat sa ma uit la calitatile omului, la persoana si sa incerc sa ghicesc ce se ascunde sub masca - invariabil - ipocrita a politicianului.

Probabil ca ati observat ca nici nu am mentionat aici partide. Motivul e simplu: nu le cunosc, nu ma intereseaza, iar mai mult decat atat, si-au pierdut de mult orice principii sau doctrine in favoarea intereselor personale si/sau financiare.

Te uiti pe "scena politica" si vezi ca actorii isi joaca foarte bine rolurile in continuare: prostesc poporul, fura cat pot, iar cand se lasa cortina, striga "ceilalti sunt de vina" si pleaca in vacanta pe meleaguri indepartate, unde au acces mai usor si rapid la conturile grase din paradisurile bancare.

Trecand peste animalele astea de prada care fac ce stiu mai bine, ajung la adevaratul motiv pentru care cred ca Romania merita mult mai rau decat ce a primit pana acum (si vad ca sunt sanse foarte mari sa se si intample): poporul.

Da, poporul este cauza si poporul este principalul vinovat pentru ceea ce i se intampla. Cat de prost trebuie sa fii sa crezi ca iti este bine cand toata lumea se plange? Cat de orb trebuie sa fii sa nu vezi ce se intampla in jurul tau? Cat de oligofren trebuie sa fii sa crezi ca Basescu iti vrea tie binele cand spune sa reduca numarul parlamentarilor prin trecerea la unicameral?

Am spus-o aseara, o mai spun o data, cu aceeasi obida: romanii sunt niste vite si nu merita tara in care traiesc! Nu vreau si nu pot crede ca un om inteligent poate comite greseli ca astea. Ma intrebam cum s-a putut ca americanii sa aleaga de doua ori un cretinoid involuat ca Bush. Ei bine, as putea spune ca i-am facut la faza asta. Ba, am ajuns sa ma tem ca Basescu poate castiga chiar si a treia oara. Iar pentru sceleratii care vor sari cu gura ca nu are dreptul, am atat sa le spun: nici mandatul de presedinte nu era de 5 ani inainte sa vina marineru' la conducere. Iar drumul spre dictatura e mai scurt decat credeti, dragii mei cretinei!

Azi iti prelungesti mandatul cu un an, maine zici ca ai voie la 3 mandate, poimaine federalizezi tara si obtii sprijinul maghiarilor, iar raspoimaine spui ca Fidel Castro e un model demn de urmat, la fel ca si Cezar, acum vreo 2.000 de ani. Ce simplu, nu? Toate astea in mai putin timp decat i-a luat teoriei creationiste sa se infiripe in mintile slabe ale grobienilor! Tre' sa fie ceva record!

Nu imi pasa pe cine jignesc cu acest articol, pentru ca daca se simte cineva jignit, inseamna ca o merita cu varf si indesat, ba chiar imi pare rau ca nu am fost si mai acid. Pentru voi si cei pe care i-ati votat, ii las pe baietii astia sa va spuna ceva:


Parazitii - Vreau sa va doara
Asculta mai multe audio Muzica


Cand eram eu mic si prost, prin liceu, ziceam ca vreau sa fug cat mai repede si cat mai departe de tara in care m-am nascut si ca atunci cand voi trece granita, imi imaginam ca ma voi opri si voi contribui la oxidarea semnului pe care scrie Romania...

Trecand de puerilitatea gestului si de faptul ca nu mai apucam sa fac multi pasi ca aterizam direct in vreo celula, acum regret ca nu am facut exact asta atunci cand am pasit dincolo de vama. Dar asta nu ma opreste sa scuip pe Romania si ce a ajuns ea in mainile unor netrebnici.

M-am saturat sa dau vina pe conducatori. Sa fim seriosi! Cine i-a pus acolo pe acei conducatori nedemni? Nu s-au nascut direct in scaunul de parlamentar, presedinte sau prim-ministru si sa nu imi spuna nimeni ca nu se poate face nimic in legatura cu asta acum.

UNDE E POPORUL CARE L-A RASTURNAT PE CEAUSESCU?!?!?!!!?

Ah, ma scuzati ca tip, v-am deranjat somnul? Lasa, ca o sa aveti destul timp sa va odihniti la aia cu trei turle, dar pana atunci, luati de-aici intoarcerea mortilor vii si traiti-va viata ca si cum ati fi niste zombie, visand la intoarcerea Mantuitorului, Harap-Alb si a politicianului incoruptibil si corect!

Daca nu as fi asa de dezgustat de prostia umana, mi-ar fi mila de ce se intampla in tarisoara noastra. Din pacate in loc de lacrimi in ochi, nu am decat ura si senzatia de greata pe care o ai la vazul unui cacat.

Politicienii trec, prostii raman!

Iar in loc de incheiere...

No comments: