Tuesday, November 10, 2009

Intamplari bizare


Pana azi nu credeam in fantome. Pe bune. Fantomele sunt in acelasi rand cu Mos Craciun, Zana maseluta, Iepurasul de Paste, Iisus si Dumnezeu: personaje imaginare. Dar mi s-a dovedit recent ca ma insel amarnic.

Acum nici 10 minute, o intamplare demna de Poltergeist s-a petrecut chiar la mine in casa! Cum stateam eu fericit si scriam baliverne pe bloage si "ma" conversam cu lumea pi mesanger, m-au cuprins frisoanele cand am auzit zgomote puternice venind de la parter, zgomote de chestii spargandu-se si cioburi zburand in toate directiile!

Intrigat, ca in orice film horror, nu am putut face altceva decat sa ma duc la locul faptei sa aflu ce s-a intamplat. Cand ajung la scari, pisica hasaie la mine si fuge ca ghiuleaua in sus pe langa mine (cred ca vazuse fantoma, vorba aia, nu sunt prost: am vazut si eu Ghost). Cand ajung pe la jumatatea scarilor (ma grabeam, sa nu se termine si sa cad) aud o voce, nicidecum divina, strigand "I hope you won't kill me!" (what the fuck? nu numai ca exista fantome, dar acum mai aud si voci? Must seek help...professional help! At once!) "It wasn't anything of yours!"

Atunci m-am linistit.
Mi-am dat seama ca nu poate fi decat trolul care locuieste cu noi in casa si care a comis-o...din nou...

Epilog: I still don't believe in Jesus, Jeebus or God!

No comments: