Wednesday, January 4, 2012

Why we can't be friends - part 2


Pentru ca imi dai mesaje stereotipe de sarbatori. Pentru ca vrei sa faci un gest frumos dar iese un mare rahat atunci cand esti prea lenes sa scrii cu adevarat un mesaj personalizat fix pentru mine, oricat de ridicol, plin de clisee sau stupid ar suna. Nimeni si nimic nu iti indica faptul ca imi doresc vreun mesaj de la tine, dar tu ma spamezi oricum ca, vorba aia, minutele si mesajele curg garla pe mai toate cartelele din Romania.

Pentru ca, desi nu suntem rude sau cu adevarat prieteni, consideri ca e dragut sa imi trimiti urari de sarbatori, de parca ne-am cunoaste mult mai intim decat arata realitatea. Mai bine ti le pastrezi pentru tine si pentru cei din familia si cercul tau de prieteni sau chiar amici ca eu nu am nevoie sa imi sune telefonul si sa ma obosesc sa il ridic doar pentru a vedea ca am primit un astfel de mesaj si sa il arunc cat colo.

Pentru ca prefer oricand sa ma suni si sa imi spui doar "La multi ani!" decat sa imi arunci un mesaj pe care l-ai primit si tu la randul tau, ca un vanzator de taraba ce face comert cu amanuntul.

Pentru ca prin toate gesturile astea tampite si prin multe altele nici macar nu incerci, de fapt, sa fim amici sau prieteni, ci doar sa "aduci spiritul sarbatorilor in casa mea" sau sa iti satisfaci vreo nevoie patologica de a simti ca esti cunoscut si faci parte din societate. Sfatul meu: seek help! Professional help.

In concluzie: nu am nevoie de "lumina sfanta" a oricarei sarbatori sa imi invadeze casa si sa ma puna sa platesc la eON mai mult decat o fac deja, nici de urari de bine puse in versuri copiate de pe internet sau primite din alte surse doar pentru ca suna bine si MAI ALES nu am nevoie de ele atunci cand vin de la persoane cu care nu am aproape nimic in comun. This is not fuckin' LinkedIn, people! Just because you're in my "network" or "we've done business together" doesn't mean you can fuckin' spam me to death each chance you get! Pastrati-va mesajele pentru cei care cu adevarat doresc asta. I'm not one of them. Ai ceva sa-mi spui? Suna-ma!

Oh, yeah, one more thing: if you need to sign your message, that's definitely a good sign right there that you shouldn't be fuckin' sending that message at all!!!

No comments: