Tuesday, January 3, 2012

Oh, yeah, I'm good


Mai intai de toate, sa pastram un moment de reculegere pentru raposatul an ce a sucombat prin deces irevocabil.

...

In al doilea rand, sa ne ridicam un pic tricourile peste cap (footballer style) - mai ales fetele - si sa sarbatorim impreuna primul articol din acest an in care o sa ne ia Aghiuta pe toti daca ar fi sa ne luam dupa gura lumii, dar daca ar fi sa ascultam ce ne spun toti "oamenii de stiinta", atunci nu am mai respira macar, so in the words of a very wise man and I quote: fuck it!

Dar sa nu ne intindem prea mult cu vorba si sa trecem la subiect. Aveam de gand sa scriu un articol inainte de Anul Nou, dar evident ca nu prea am reusit din motive BINEINTELES obiective, asa ca ma vad nevoit sa trag tare si sa il public acum, cat mai pot inainte sa navaleasca peste mine si mai multe motive obiective de a intarzia procesul incredibil si ireversibil de creatie.

Deci, despre ce este vorba? Ei bine, as vrea sa fac aici o scurta lista sau enumerare in stil (din nou, bineinteles si iar) in stil american, ceea ce numesc ei pe ingleza "counting one's blessings" sau cum ar zice melteanul "hai sa ma laud, bade". O sa incerc sa nu le iau intr-o ordine anume, so here goes nothing:
- multumesc faptului ca iubesc si sunt iubit. Nu numai de familie, ci si de acel "special someone". Nu o sa dezvolt mai mult, dar stiti foarte bine la ce ma refer.
- in sfarsit, am ajuns acasa. La mine acasa. And it feels damn good, I tells ya! Mai mult decat atat, uitandu-ma in jur, am foarte multe motive sa fiu fericit si multumit de mine, de noi.
- de bine, de rau, inca am o masina in care sa bag bani, dar care imi ofera si satisfactii, si mobilitate in acelasi timp.
- intr-un sens mai larg, sunt bine si sanatos. Atata timp cat nu sufar de vreo boala terminala si nu ma pot autointitula "handicapat" (cel putin fizic), eu zic ca merita sa ma bucur si sa sarbatoresc si asta.
- asa cum am mai spus-o de atatea ori, nu am multi prieteni adevarati, dar pentru cei pe care ii am, totusi, eu sunt recunoscator.
- am un loc de munca si sunt multumit si de latura financiara si de colectiv si de ceea ce fac propriu-zis. Putini pot spune asta, parerea mea. Nu pot decat sa imi doresc sa mearga la fel de bine in continuare.
- am familia (relativ) aproape si ma bucur ca ii pot vedea mai des.

Or mai fi si chestii micute, dar as lungi lista prea mult. Oricum, astea mi-au venit mie in minte primele, deci cred ca sunt si cam cele mai importante, iar putini se vor grabi sa ma contrazica.

Nu pot decat sa le doresc si celorlalti sa fie la fel de "binecuvantati" si sa poata numara cel putin la fel de multe in Noul An si sa le pastreze multi ani de acum incolo!

La multi ani tuturor!

No comments: