Thursday, October 13, 2011

Should I...or shouldn't I?

Here I am, once again...tempted.

Apple you sneaky bastard! Da, eu, self-proclaimed "Nokia man" (nu o data, ci de mai multe ori), am inceput sa consider si posibilitatea de a ma pricopsi cu un iPhone 4S. E de bine, e de rau...timpul va spune daca a innebunit lupul sau a fost doar o faza prin care am trecut.

Nu stiu cati dintre voi isi amintesc dar eu am "posedat" un iPhone 3GS 32GB acum vreo 2 ani. Trebuie sa o spun raspicat ca nu am fost impresionat. Nici pozitiv, nici negativ de super device-ul raposatului Steve Jobs. So...what changed?

Pai, pentru inceput, s-a schimbat design-ul. Stiu ca e aproximativ acelasi cu cel de la iPhone 4, dar combinatia design/soft imbunatatit, camera mai buna (desi nu imi mai doresc de mult asa ceva pe telefon - da, stiu, ma contrazic, dar nu pot evita asta) si intrigantul Siri, ma fac sa inclin din nou spre ceva in afara ariei mele de comfort Nokia si sa arunc un ochi si in ograda vecinului sa vaza irisul meu what the fuss is all about.

Da, si eu, ca multi altii de altfel, am fost foarte dezamagit ca nu am vazut un nou iPhone, generatia a 5-a, ci doar un izotop (wow, stiu chemeserie din asta!) al iPhone 4, dar vad intr-adevar potentialul din iPhone 4S si inteleg si "teoria conspiratiei" de marketing pe care am citit-o intr-un articol pe net, cum ca oamenii de la Apple mai intarzie lansarea lui iPhone 5 ca sa iasa cei cu iPhone 4 din contractele pe 2 ani si sa aiba un model mult imbunatatit spre care sa tinda si sa reinnoiasca acele contracte sau sa le dea naibii pe garla si sa isi faca altele numai ca sa posede "bijuteria". In sfarsit, daca v-am facut curiosi, puteti da un serci pe Gugal si o sa vedeti despre ce vorbesc.

Si totusi...what gives?! Nici nu stiu daca as putea scrie pagini pe langa subiect (si sunt sigur ca multi dintre voi nici nu isi doresc asta), dar ca sa nu o lungesc aiurea, raspunsul simplu ar fi "don't know. It's beyond me." Are acel je ne sais quoi.

Hai, o ultima incercare: poate o fi faptul ca nu mi-am mai schimbat cilifonul sau nu am mai achizitionat unul nou de vreo doi anisori asa, iar ca un "inrait" al telecomunicatiilor mobile ce ma aflu (a se citi "care este") probabil ca mai am un pic si intru in sevraj?

Ma opresc aici. Si-asa cred ca am spus prea mult...Daca vreti sa dati o mana de ajutor sau daca vreti sa imi sporiti starea de confuzie, puteti vota in sondajul pe care l-am postat pe sidebar-ul din stanga (il gasiti daca vreti cu adevarat). No hurry, there's still time to vote...right up to the end of the year. Nu o sa mai intru in detaliile motivelor, dar daca raspunsul final (oare o sa imi ceara drepturi de autor Virgil Iantu? Bah, who cares?) va fi "da", fapta-n sine se va petrece probabil prin februarie. Dar eu nu mi-as tine respiratia asteptand, in locul vostru...


PS: numiti-ma sentimental si ramolit, dar eu cred ca "S"-ul din iPhone 4S vine de la "Steve". Rest in peace, mate! Make sure to say "hi" to the other Steve I wish I had comemorated in one of my posts.


No comments: