Monday, October 10, 2011


Multi dintre voi probabil ca ati auzit-o deja. Si eu am ascultat-o pentru prima oara acum ceva timp. Numai ca din motive neelucidate inca, a cazut in ceata uitarii, cat pe ce sa-si rupa gatul si de atunci nici nu i-am mai dat atentie. Asta pana acum vreo saptamana doua cand mi-a intrat din nou in timpan si nu am putut sa o mai scot nici cu patentul de era sa-i chem pe astia de la SMURD sa o extraga cu "clestele vietii".

Eu consider ca a cam venit vremea sa va mai blagoslovesc cu inca o melodie si de asta m-am decis sa o trantesc si pe asta in categoria Media si sa vad daca are curaj careva sa o ridice de acolo:



Cine stie? Cu putin noroc si cu multa dibacie, poate o sa reusesc sa creez o sectiune cu melodiile care imi gadila timpanele intr-o anumita perioada, special pentru cei care imi impartasesc gusturile si au chef sa asculte ceva in timp ce se tavalesc (sau nu) de ras citind ineptiile si aberatiile pe care le debitez cu viteza...gandului.

Enjoy! (sper)

No comments: