Friday, October 28, 2011

It's only fair...


Dupa ce mi-am varsat nervii cu prisosinta pe Blogger (asta asa, ca sa citez din mine, cum mi-a atras atentia cineva...) pentru ca refuza sa coopereze cu mine la publicarea unui articol in forma pe care mi-o doream, am descoperit ca furia mea a fost "un pic" prost directionata, pentru ca vinovatul nu era chiar el.

Desi nu o sa ma grabesc sa il scot basma curata pentru ca are destule hibe de care m-am lovit cu capul si cu alte parti moi sau tari si de care sunt convins ca s-ar putea scapa destul de repede si usor, daca ar exista vointa, ei bine, vinovatul, de data asta, era chiar sub nasul meu, desi mi-as fi dorit sa fie in alta parte, in timp ce eu as fi fost intelectual...de toaleta.


Dar, sa nu divagam. Idee e ca atunci cand am intampinat eu problemele de formatare ale articolului respectiv, nu se datorau neaparat Blogger-ului, ci mai degraba faptului ca am folosit Chrome-ul ca sa imi public articolul pe care mi-l aranjasem eu frumos in pagina si mi-l cosmetizasem just the way I like it.

Asa ca, fara prea multe menajamente, o sa va rog sa imi scuzati franceza cand o sa spun:

FUCK Chrome! That worthless, toothless, inbred step brother of Firefox. And fuck Chrome with all its fans saying it's like the 9th wonder of the world! Let's face it: none of these God damned browsers are worthy of so much praise.

FUCK Chrome for not getting along with Blogger although they are both Google owned or orientated. Fuck Chrome for having that half-ass Speed dial and for being overly simplified!

OK, m-am racorit. Sa zicem ca asta a fost dreptul la replica al platformei Blogger. Dar nu va pacaliti singuri (daca ar fi sa traduc mot-a-mot o expresie americana, which I just did), asta nu inseamna ca daca as fi un pic mai putin lenes, mi-as cauta o platforma mai breaza si mi-as muta tot calabalacul acolo.

Si cam atat am avut de spus despre asta...

This just in:


I rest my case...

PS: si pentru ca tot vorbeam de Blogger being insanely stupid...bineinteles ca dupa ce am scris articolul si am schimbat font-ul, tot textul meu s-a adunat intr-un paragraf imens. Asa ca da-i cu copy/paste-ul prin zece editoare de text, neamule!!! Oh, yeah, and FUCK Blogger too!


No comments: