Tuesday, July 13, 2010

Invazia chineza si furcile Caudine

Blestemata fie clipa in care un asiatic (sau poate mai multi - despre care eu cred ca ar fi de origine chineza) a gasit blogul meu si s-a gandit, in infinita-i intelepciune, sa isi faca reclama prin postarea de comentarii la articolele mele (la inceput la articolele mele mai vechi, iar apoi la aparitia oricarui nou articol)!

Uite asa m-am pricopsit eu cu acest Jimmy Chu al blogurilor care ma asalteaza cu mesajele lui mai mult sau mai putin in chineza mandarina pe care nici nu le inteleg si nici nu mi le doresc pe blog.

Cum nu imi doresc sa transform blogul intr-un regim totalitarist si nici nu vreau sa ma obosesc sa aprob fiecare comentariu in parte (asa cum am fost apostrofat la inceputurile mele timide in ale blogaritului, cand testam si eu ce stie sa faca o functie sau alta), am inceput sa caut alternative. Auzisem eu pe blogurile pe care le frecventez ca "banez asta" si "i-am dat ban aluia", deci, teoretic, ar trebui sa pot sa ii pun si eu un semn cu "kick me in the face" in frunte chinezului meu "preferat" si sa il trimit la dracu'-n praznic, in...Tibet.

Asa ca am dat un serci pe Gugle si am gasit ceva, cred eu folositor. Dar, asa cum se intampla de obicei, mai intai trebuie sa fie mai rau, ca sa fie mai bine, deci procesul de tranzitie nu a fost chiar unul simplu. Mai intai a fost faza de implementare (care trebuie sa recunosc ca nu a fost foarte complicata), iar pe urma...ei bine, pe urma m-am trezit fara niciun fel de comentarii. Stupoare! Urmata de panica! Urmata de nervi. Urmata de frustrare.

Si dai, si lupta, si lupta si dai, si pana la urma am razbelit eu cumva sa "resurectez" comentariile din eter sau unde s-or fi dus, ca tare mi-ar fi parut rau, dupa ce ca sunt putine, sa le pierd si pe alea. Imi face placere, din cand in cand, sa imi recitesc articole din arhiva, iar daca au comentarii, e cu atat mai bine.

Anywho, dupa o serie de transpiratii reci, dupa cum spuneam, se pare ca am reusit sa recuperez ceea ce consideram pierdut pe vecie, iar de acum sper sa fiu pregatit pentru un nou atac la baioneta din partea temerarului asiatic si il voi astepta cu drag sa il trimit in geneza cu tot neamul lui de cretinoid (aici ma refer la familie, nu la rasa).

So, in the words of...some great wise man (I'm sure):

Bring it on, grandma!

No comments: