Monday, December 31, 2007




Wow! Un an?! Deja?! Holly crap! Cine ar fi crezut? Eu sigur nu! Adica, nu ma intelegeti gresit, mi-am dorit ca treaba asta...cu blogul sa dureze mai mult de cateva luni, dar nu ma asteptam sa ajung la "varsta" de un an. Plus de asta, sincer, voi v-ati dat seama ce repede a trecut anul...cum sa-i spun?...trecut?

It wasn't really lightning fast, dar totusi a trecut rapid prin viata mea. Si, spre deosebire de alti ani, am realizat cate ceva anul asta, si anume:

1. am ajuns intr-un oras mare, cu multe posibilitati (si nu o luati cu sensul negativ);

2. am reusit, intr-un final, alaturi de perechea mea;

3. primul loc de munca adevarat (stiti voi, carte de munca, salariu, the whole bullshit);

4. am obtinut o relativa independenta financiara (FINALLY!!!);

5. sunt alaturi de majoritatea celor pe care ii pot numi prieteni (desi nu vreau sa dezvalui numarul lor, va voi lasa sa credeti ca e mai mult de unul si sper chiar sa fie adevarat).

O idee de-a dreptul intriganta am vazut pe la americanii astia de la care deja importam cam multe traditii si cutume, dar, dupa cum spuneam, nu stiu daca sa imi placa au ba si anume: la trecerea dintre ani, isi fac doua liste: una cu ceea ce au de realizat anul viitor (New Year resolutions) si una cu ce au reusit deja sa realizeze in anul care tocmai a trecut.

Hai sa incerc sa vad ce iese. Ce imi doresc eu sa realizez la anul?

1. sa imi cumpar, in sfarsit, masina (sper eu, chiar masina pe care mi-o doresc, dar ramane de vazut daca va fi VREO masina);

2. sa fiu mai bun. Aici simt nevoia sa fac niste precizari: sa fiu mai bun nu in vreun domeniu specific, ci in tot ceea ce fac si, mai mult decat orice, sa fiu o persoana mai buna decat am fost pana acum;

3. sa imi fac mai multi prieteni. Aici, a dracu' daca stiu cum voi reusi asta, pentru ca in ziua de azi oamenii parca devin din ce in ce mai rai si ghidati doar de scopurile si interesele lor meschine...ce sa mai zic? Devin creaturi meschine, carora nu merita sa le dai trup si suflet.

4. sa imi fac cumva timp liber pe care sa il petrec impreuna cu cei dragi si sa incep sa vad si eu mai mult din tarisoara asta, ca sunt oameni care vin din toate colturile lumii sa o vada asa ca ar fi o mare rusine ca eu, bastinas, sa nu o cunosc mai indeaproape;

5. imi doresc ca, la anul, daca voi mai scrie vreun articol pe acest blog in ultima zi din cele 365, sa o fac din fata laptopului sau calculatorului, dar din afara tarii, adica, asa cum face tot omul, sa plec si eu in “tari mai calde” sa vad cum petrec oamenii pe acolo.

Nu stiu eu exact cum functioneaza treaba asta, dar hai sa vedem daca reusesc. Acest articol, desi nu a fost de la inceput intentionat asa, m-am hotarat sa il transform intr-o leapsa, pentru ca, zic eu ca asta chiar ar merita.

Drept urmare (fara aluzie la o piesa pe care cunoscatorii de hip-hop o pot recunoaste), dau mai departe leapsa asta lui "Dorian" (apropo, cat mai vrei sa mentii..."suspansul"?), domnului doctor Ciuhodaru si lui Paul.

De asemenea, daca cineva mai crede ca e o idee buna leapsa asta, n-au decat sa o dea mai departe si sa vada ce iese.


Pana la anul, v-am pupat pe portofel si va urez:

"La multi ANI!"

7 comments:

Dorian said...

Uhmm, de la Paul n-am mai auzit nimic de ceva vreme, si nici ca si-a facut blog candva nu cred ca mai stie. Iar pe dr. Ciuhodaru trebuie sa-l anunt mai intai ca noi l-am linkuit si acuma lepsuit, ca in ale blogurilor e inca incepator. Eu oricum, am receptionat leapsa, si-o sa ma conformez imediat.

Iti doresc sa ti se indeplineasca toate lucrurile pe care ti le-ai propus, mai ales ca 5 sunt totusi destul de putine la valoarea ta :P

Anonymous said...

Recunosc cu umilinta ca sunt incepator. Atentie ! Invat repede ! Mai ales de la maestrii ! Am receptionat si leapsa ...hai sa ne jucam .

cAnDYman said...

Cu totii am fost incepatori in tot ce am invatat pana la urma sa facem cu mai multa sau mai putina maiestrie. Deci asta nu e un inconvenient.
Astept cu nerabdare sa citesc urmatoarele articole de la amandoi!

Dorian said...

S-a facut 6 ianuarie si inca nu reusesc sa scriu articolul asta (leapsa ta). S-ar parea ca New Year's resolutions astea sunt mai grele decat credeam. Imi permiti un deadline de, sa zicem, pana-n februarie? :D

cAnDYman said...

Esti belea! Si vad ca ai inceput si tu cu emoticonuri...
Poate si asta ar trebui sa fie una dintre dorinte pe lista ta: sa renunti la ele pe blog.

Dorian said...

Da, renunt la ele, da' la mine pe blog. :P

cAnDYman said...

Esti bolnav...