Tuesday, April 10, 2012

Treaba cu eMAG - update


Am trait s-o vad si p-asta (ca-n reclama aia de cacat care ma scoate din minti) si anume, ziua de maine. Adica asa cum povesteam in articolul trecut, a venit ziua in care m-au anuntat daca si cand imi pot livra unul din produse. Verdictul a sosit si, deocamdata, imi este favorabil: pot sa ma prezint poimaine (sau chiar maine, daca tin cont de emailul de confirmare) si sa imi salt produsul. N-o sa va spun ce e, ca sa nu ziceti ca ma dau mare...dar, apropo, vrea careva vreo doua kit-uri (2x2GB) de DRAM3 Corsair la 1600MHz, in total 8GB ca eu tocmai facui upgrade?

Oricum, pana nu ma vad cu "obectul" in mana, nu ma linistesc si nici macar atunci nu ii absolv pe baieti de vina de a ma fi stresat si faptul ca ma tin in continuare in suspans cu "la pièce de resistence"... Poate iese de acolo partea a treia a seriei de articole, mai stii? Pana atunci: ia RAM-ul, neamuleee!!!

No comments: