Thursday, April 12, 2012

So long, ProfitShare!


Astazi in mod oarecum spontan si total caracteristic am decis sa renunt complet la reclamele eMAG-ului fie ele bannere sau linkuri. Or mai fi cateva pe ici, pe colo, dar nu ma mai obosesc sa le caut, ca oricum nu cred ca o sa le gaseasca si va da careva click pe ele.

In case you are wondering, well, the story goes like this:
Eu i-am intrebat daca e normal ca se adauga comisioane si pentru comenzile facute de mine. Ei mi-au zis ca asa ceva e interzis prin regulament. Eu le-am spus ca sistemul e prost gandit, deoarece de fiecare data cand am facut acele comenzi, eram logat pe site-ul eMAG iar asta ar fi trebuit sa fie o conditie care sa anuleze acordarea respectivelor comisoane, plus ca daca as vrea cu adevarat sa ii pacalesc, pot cumpara prin intermediari. Pe deasupra, le-am sugerat ca ar putea sa ne dea si noua, celor care le facem, totusi, reclama, acei 3%, ca o forma de discount tocmai pentru ca tinem bannere si linkuri catre site-ul lor, generandu-le publicitate si trafic. Pe final, le-am cerut sa imi scada comisioanele care nu mi se cuveneau si mi-am luat angajamentul solemn sa nu ma mai ating de linkurile/bannerele care erau pe blog, pe sistemul: "look, but don't touch! Touch, but don't taste! Taste, but don't swallow!"

Raspunsul lor semi-debil a fost destul de plat, asa cum era de asteptat, dar a continut si o replica ce a iesit, cu adevarat, in evidenta, anume: "Practicile descrise de catre dvs. la punctul doi (sa le spui prietenilor sau familiei sa comande produsele pe care ti le doresti n.a.) sunt si ele interzise conform Termenilor si Conditiilor eMAG. Acestea pot fi depistate si vor implica aceleasi consecinte. "

O sa premiez acest paragraf cu...


Iar eu am spus programului lor "adio si n-am cuvinte".

Epilog: ieri au sosit memoriile de care vorbeam in articolul anterior si se pare ca va veni si nebunia la care visez de vreo 2-3 ani (woo-hoo to that!). De asemenea, recunosc fatis ca voi ramane, totusi, client eMAG...pana la proba contrarie.

PS: avand in vedere subiectul ultimelor mele articole, cred ca as putea numi aprilie, luna eMAG pe blog la mine...Si inca nu s-a terminat!

No comments: