Thursday, August 12, 2010

Sa gugalim


Vi s-a intamplat vreodata sa dati o cautare pe Google iar in casuta de sugestii sa apara niste siruri de cuvinte care nu prea au sens sau, mai rau, sa aiba niste sensuri de-a dreptul bizare de te intrebi cine a putut cauta asa ceva?

Stiti ca Google (daca nu ma insel eu) au fost printre primii care au bagat chestia asta cu cautarea "predictiva" bazata pe cautarile mai mult sau mai putin asemanatoare cu ale altor utilizatori. Uneori este foarte utila, alteori insa...stai si te crucesti.

Nu pot sa va dau exemple personale. Desi aproape cu siguranta ca mi s-a intamplat, am uitat deja acele cautari, dar stati sa vedeti peste ce "perla" am dat eu in timp ce imi verificam niste statistici ale blogului (da, am reusit cumva sa imi aduc aminte contul dupa atata timp).

Aparent un utilizator s-a impiedicat de bloguletul aista in momentul in care a cautat urmatorul sir: "men made to pee like ladys". Din moment ce este citat, nu am corectat greseala de ortografie, tocmai pentru a indica faptul ca pe langa fetisul aparent bizar al personajului, se pare ca ar fi si dislexic sau macar analfabet(a).

Eu stiu ca el a aterizat pe articolul asta. Si stiu ca articolul e super amuzant. Dar ce te-ar putea determina sa cauti "men made to pee like ladys"? Vreo frustrare?

Oricum, povestea nu se opreste aici. Am dat un serci pe IP-ul respectiv ca sa il localizez, desi vazusem ca utilizatorul facuse cautarea pe domeniul google.co.uk, deci banuiam deja ca e vorba de un britanic.

Dar ca sa nu prelungesc suspansul prea mult, o sa o spun asa: stiati ca exista o insula in "arihpelagul britanic" numita Isle of Man?! Ei bine...de acolo a venit omul cu cautarea!

Va inteleg daca nu vi se pare amuzant, dar mie mi s-a parut de-a dreptul hilar! In rest...toate bune!

No comments: