Friday, August 27, 2010

Man or machine...?

Moto: "Hey, I'm here now and in one piece,
so that's gotta count for something!" - Me


Stiu ca unii o pot numi inconstienta, altii poate o vor condamna. Sincer sa fiu si cu toata parerea de rau va anunt de la inceput ca ma doare fix in spatele casei, la 5 metri...

Despre ce e vorba? Despre ultima mea isprava...in ale sofatului.

Ca sa o punem un pic in cifre (care nu inseamna foarte mult poate la prima vedere, dar o sa intelegeti mai multe in paragraful imediat urmator) o sa enumar asa:

5 tari
aproximativ 28 de ore
tot aproximativ 32 de ore
si inca un aproximativ de 42 de ore
iar la final, cca. 2.200km

Toate astea insumate, fac, si anume, o calatorie de peste 2.200 kilometri ce a traversat vreo 4 tari si a durat, per total, aproximativ 32 de ore (daca nu am uitat artimetica invatata in generala) din care am condus efectiv, dupa parerea mea, cam 28 de ore.


Ma scuzati putin... "Sora! Imi mai puneti un Red Bull in perfuzie? ca iar mi se incetoseaza privirea..."


Poate ca asta nu ar fi asa de impresionant...daca nu as adauga si faptul ca am stat treaz mai bine de 42 de ore pentru a duce la bun sfarsit trebusoara asta. Cu aceasta ocazie, as vrea sa aduc multumiri inventatorilor de bauturi energizante si in mod deosebit Red Bull-ului, traiasca-i familia! ca altfel cine stie prin ce copac mi-as fi facut cuib...

Daca tot am inceput sa ma laud si sa imi fac propria-mi statuie (in chipul si asemanarea mea...), o sa adaug ca nu e prima oara cand imi pun la incercare si imi intrec asteptarile in ceea ce priveste rezistenta. De fapt, e chiar fix a treia si, cu putin noroc, sper sa fie si ultima.

Nu ma intelegeti gresit, ma mandresc cu faptul ca am reusit o asemenea performanta, dar nici nu as recomanda-o sau nu m-as omori (la propriu sau la figurat) sa mai repet experienta.

Un mic rezumat al "realizarilor" din acest domeniu ar incepe acum 2 ani jumate cand am facut o calatorie foarte asemanatoare ca lungime, dar cu plecare si destinatie diferite, iar cu un timp record de numai 25 de ore de la plecare pana la sosire, din care 24 de ore de condus efectiv (take that, Le Mans suckers!). Acelasi rezumat se continua cu un drum cu o configuratie si mai apropiata de cea despre care v-am povestit, numai ca timpul s-a prelungit un pic, ajungand la 27 de ore, in care se numara si doua pauze de somn de aproximativ o ora jumate (desi am dormit mai putin de o ora - somnul in masina nu e chiar prima mea alegere cand vine vorba de odihna).

Cel mai important din toate drumurile pe care le-am facut este ca am supravietuit, as zice eu, impotriva sortilor. Un fapt imbucurator este ca nici nu am avut parte de incidente sau accidente, deci nu au fost pierderi materiale sau de vieti omenesti, iar asta in sine...nu poate fi numita decat minune.

Da, sunt constient ca asa ceva nu este bine sa povestesti nepotilor si nici sa o recomanzi vreodata cuiva, dar asta nu inseamna ca nu ma pot autofelicita ca am avut puterea sa trec prin asta si ca acum pot vorbi despre ea.

Anywho...sunt sigur ca voi auzi multe critici si voci spunand (poate pe buna dreptate, pana la proba contrarie) "esti nebun", dar pana atunci, eu o sa ma bat pe umar si o sa privesc cu satisfactie in urma...


1 comment:

Ralugabiro said...

puteam sa jur ca o sa te mandresti cu asta! :D
esti nebun!!!!!!!!!!!!!!! DA! :P