Tuesday, August 28, 2007

A fost odata...










Un adminisTARTOR. La un bloc. Blocul meu. Blocul unde nu este internet. De la RDS. Stiti voi…eRDeeSh… Si acest adminisTartor s-a decis ca nici nu va fi net. In blocul meu. Unde nu este internet. De la RDS. De ce?

Pentru un motiv foarte bun, logic si pertinent: RDS trebuie sa plateasca o chirie lunara. Modica. Dupa cum spune chiar adminisTartorul. Va intrebati poate (daca aveti macar 2 clase mai mult decat trenul), chirie pentru ce? Ca, vorba aia…curent nu consuma, materialele sunt ale lor…ma rog, toate bune si frumoase. Pai, poate o sa vi se para o nebunie, dar aceasta chirie este pentru peretele pe care vor misuna cablurile. Deci, vi se pare doar ca este o nebunie. Pentru ca nu este. Repet: NU este, doar vi se pare!

Mai nebun a fost cel care a dat si o lege prin care reglementeaza dreptul adminisTartorului de a cere aceasta taxa, chirie, dijma, renta…stiti voi…ca la tara la el, acolo.

Intrebarea mea e alta acum: banii proveniti din aceasta taxa, merg la fondul blocului? HA HA HA!!! Sa fim seriosi! Suma este numai buna de luat vreo doua PET-uri si de servit reci cu garnitura de friptura (de sobolan, daca as fi eu bucatarul lui). Asa ca…nea’ Caisa AdminisTartor o sa bage banutii la cingatoare in timp ce noi o sa fim preocupati sa aprindem lumanari pe la Mitropolie ca a dat Domnul sa avem net. De la RDS.

Si cand ma gandesc ca in tot timpul asta eu dadeam cu tot ce aveam in RDS. Care, pana la urma, au partea lor de vina. In primul rand chiar ar fi intarziat vreo luna-doua, cu tot cu acordul adminisTartorului si fara alte probleme, iar in al doilea rand, aceasta MEGA firma chiar nu isi permite sa ii dea lu’ Nea Caisa bani de o bere daca vad ca nu au cu cine se intelege? Adica, com’ on! Ei scot din blocul meu cam 900-1000 de lei pe luna si nu se pot lipsi de niste maruntis? How cheap is that??

Anywho! Saptamana asta voi cunoaste si finalul a ceea ce pot numi de acum “saga”. Nu de alta, dar deja s-a intins pe vreo 3 luni…cam cat ar fi trebuit sa am eu gratuit prin oferta de la eRDeeSh…imagine that. Nu-i vorba, ca altii au asteptat 5 luni (ati citit bine: CINCI luni!) ca sa le bata la usa echipa de instalare de la acest minunat provider, dar toata povestea asta nu a facut altceva decat sa imi confirme ca la capitolul Servicii, Romania a fost si va fi “leader” in a asigura cea mai proasta calitate posibila!!!

Daca asta ar fi singura problema a tarisoarei asteia…am duce-o bine. Din pacate, mai are si politicieni care stiu sa agraveze toate celelalte probleme cu care ne confruntam. Nu conteaza culoare politica sau convingeri ori apartenenta la grupuri de interes, conteaza doar ca nu fac nimic bun pentru noi si trag numai pentru ei. Si cam atat.

Oricum, nu uitati ca in Romanica, principiul de functionare este cel mentionat de Danny DeVito in Twins:

Money talks and bullshit walks!
.

No comments: