Sunday, May 6, 2012

A innebunit lupul


Sincer, era doar o problema de timp, sa recunoastem, dar iata ca inevitabilul s-a produs si uite ca am ajuns sa imi placa o melodie de la...ghiciti? Justin Bieber! Credeti-ma, socul meu e mult mai mare decat al vostru, dar vreau sa raman sincer si cu voi, si cu mine, deci asa stau lucrurile acum.

Incercand sa ma disculp un pic, as putea spune ca era loc de mult mai rau, adica in eventualitatea ca voi ajunge vreodata sa postez vreun videoclip sau melodie de la Rebecca Black ori vreo manea, atunci va rog respectuos sa imi trageti un glont in lobul parietal sau frontal, cum preferati, important e sa ma scutiti de suferinta, pentru ca e clar ca am turbat de tot.



Iar in caz ca nu ati auzit melodia asta pana acum, va rog sa imi spuneti parerea voastra sincera: sufar de boala vacii nebune sau am dreptate?

PS: I still fuckin' hate Justin Bieber!

No comments: