Wednesday, November 23, 2011

Pofta de viata


Nu sunt multe momentele astea in viata si nici nu vin la intervale scurte. Ba, mai mult, aproape de fiecare data vin in momente in care nu te astepti si nici nu au o legatura bine definita cu realitatea inconjuratoare. Deci atunci cand apar, singurul lucru care trebuie sa iti vina in minte este sa sarbatoresti in vreun fel, adica sa te bucuri cu adevarat de senzatie sau sentiment, pentru ca cel mai probabil nu te vei mai intalni cu el prea curand.

De unde a mai venit si asta intrebati? Pai, tocmai asta e: asa cum spusei adineaori, nu trebuie sa aiba un motiv. Poate am dormit bine azi-noapte sau poate ca s-a incrucisat luna cu carul mare la zenit si s-au aliniat cu copacul din fata stalpului portii, dar uite ca in dimineata asta mai-mai ca as canta "Wow, I feel good!", dar cred ca o sa ma limitez la a asculta melodia.



In rest, ce sa zic? Good things come to those who wait. Deci am asteptat, au venit, mai astept, sper sa mai vina. Iar asa cum spunea un bun prieten, trebuie sa ma mai si bucur de realizarile mele, ca nemultumit sunt si am fost destul de tot si de toate. Motive sa nu ne bucuram sunt la tot pasul, deci fac si eu ca Bruce Willis in Ultimul samaritean (desi situatiile sunt sensibil diferite) - parafrazand, bineinteles: "daca ies din asta cum sper, o sa dansez o giga". Si daca va intrebati ce e o giga, o sa apreciez gestul ca atunci cand gasiti raspunsul sa il postati si aici, ca sa imi dau seama ce am de facut.

Si ca sa fie tacamul complet, asta descrie perfect starea mea:


Anywho, cam atat am avut de spus despre asta.

Enjoy life!

2 comments:

Costi said...

Hold that feeling!

Giga related. :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Gigue
http://www.youtube.com/watch?v=J_lthPnJ59E

cAnDYman said...

Deci aveam dreptate: inca mai sunt oameni care citesc pe aici!

Despre feeling...s-a diluat in cotidian de ieri, but it was fun while it lasted.

Multumesc si pentru linkuri. Knew I could count on you! Dar acum ma intreb in ce m-am bagat oare? Si tre sa recunosc ca sansele sunt destul de mari sa fiu nevoit sa tin pariul asta cu mine.

Oh, one last thing...IT'S FRIDAAAAAY!