Friday, November 18, 2011

eRDeeSh almost too good to be true


Mai tine cineva minte cand urlam, disperam, dadeam din picioare si ma dadeam cu fundul de pamant acum cativa anisori pentru ca nu reuseam sub nicio forma sa ma conectez si eu la matrita, sa ma bag in sufletul internetului, sa rup latimea de banda cu downloadul sau sa fac un radio sant cu toti prietenii mei (aia multi)? Daca nu, nevermind, daca da, atunci a sosit momentul sa fac un fel de drept la replica si pentru aceasta firma.

Din nou (ca si in cazul Bloggerului si al Chrome-ului), imi pastrez dreptul sa arunc cu pietre in ei chiar incepand cu acest articol, deci sa nu se inteleaga ca ii iau in brate si ii pup cu foc, adica ma intorc asa, la 180 de grade de parca as fi facand parte din clasa politica.

Deci, asadar si in concluzie, sa incepem. Cu ce? Cu inceputul. Eu avut nevoie conexiune internet. Facut cerere acu' nu mai mult sau mai putin de 2 zile la RDS. Venit baietii si instalat internet + cablu + telefon ieri seara. Am fost prea rapid? Let me say that again: a doua zi dupa ce am facut cererea de conectare, eram conectat. Simt nevoia sa fiu eu surprins in locul vostru si sa zic: "WHAAAAAAT?!!"

Nu, asa ceva nu se poate! Sa dureze aproximativ 36 de ore pana la conectare?! Damn! Cred ca tre sa vad faza asta in reluare, pe canalul de stiri ale cartierului. Si, totusi, este adevarat. De la o firma unde masurai timpul dintre cerere si conectare cu ajutorul planurilor cincinale (sau uneori chiar cu kalendele grecesti - cunoscatorii stiu despre ce vorbesc), s-a ajuns la performanta asta aproape demna de cartea recordurilor?!

De ce "aproape" demna de cartea recordurilor? Pai, din doua motive. Permiteti sa elaborez:
1. pentru ca se putea si mai repede (ideal, chiar imediat sau in aceeasi zi, de ce nu?)
2. pentru ca nu mi-au lasat si toate echipamentele de care aveam nevoie, namely: decodor digital, decodor HD, cilifon fix si dongle USB wi-fi.

Mda, asta e chiar naspa. Not quite there yet. Tot tre sa astept pana da Domnu' sau dracu' sa mai aduca baietii niste decodoare, cilifoane si dongle-uri. Poate nu am fost suficient de clar: that sucks! DAR macar ma pot bucura deja de intre net, (cablu de) telefon si de semnal TV olog. Pardon, analog.

Adevarul ca nu ma conectez la internet, cablu si telefon in fiecare luna, dar daca ar reusi sa imbunatateasca si aprovizionarea cu echipamentul necesar, o sa le mai aloc un articol si nu o sa ii mai laud doar cu jumatate de masura. Promise.

No comments: