Tuesday, September 6, 2011

I don't believe it...


Am facut-o si pe asta. Da, cel care vorbea de prostitutia bloggerilor, a reusit sa isi introduca si el ceva reclame pe blog. Sper sa fie cu folos. In mintea mea ma justific ca nu o sa scriu mai multe articole, doar ca sa generez trafic. In definitiv, nu asta m-ar ajuta sa castig ceva. Nu sunt platit pentru numarul de vizitatori pe care ii atrag in gaura asta neagra numita blogul unuia care se vrea fericit.

Deci, daca va deranjeaza acele bannere/anunturi care apar pe marginea articolelor, va rog sa ma anuntati. In niciun caz nu o sa accept sa te trezesti cu vreo fereastra de tip pop-up sau sa treci prin vreo reclama pentru a ajunge la link-ul pe care ti-l doreai. Nici nu o sa auziti melodii tampite care rasar din senin sa va streseze sau sa va provoace vreun infarct cand va e lumea mai draga. Din nou, daca se intampla asa ceva, nu trebuie decat sa lasati un comentariu si reclamele nesimtite vor sari din schema in secunda doi.

Cel mai probabil nici macar nu voi castiga ceva din aceste bannere, dar deocamdata am o parere buna despre eMAG.ro si e retailerul online in care am cea mai mare incredere si al carui client sunt de ani buni, fara sa fiu dezamagit. Daca parerea asta se va schimba, odata cu ea se va schimba si fata blogului. Sau spatele. Depinde cum il vedeti.

Sa zicem ca asta era ceva ce am simtit ca trebuie spus. Daca veti dori sa ma luati la suturi, va stau la dispozitie. Daca o sa vreti sa ma laudati, nu aveti pentru ce. Iar daca va este indiferent, poate ca e la fel de bine.

Sa fiti iubiti!

No comments: