Tuesday, May 11, 2010

Noroc? Sau ghinion? (Guest post)


Din ciclul Romania, tara de dor, tara de jale..azi, episodul 1: Cum ne-au spart masina

Ieri seara in forma maxima m-am hotarat sa-mi petrec o ora din viata la sala de sport, unde ma preocup cu miscari de arte martiale and stuff...in timp ce sotul avea alte preocupari de tip sportiv, gen alergat..etc, etc...

Toate bune si frumoase. Dupa o ora de transpirat intens, bucurosi, ne intalnim in zona unde aveam parcata masina..numai ca eu ies cu cateva minute mai devreme si ma indrept vijelios catre ea, sperand ca sotul din dotare sa fie prin zona...surpriza! Nu era. Cand ma apropii mai bine, surpriza mi se transforma in groaza...groaza in mirare...mirarea in revolta...revolta in spume...si, ulterior, in neputinta... Geamul din dreapta era spart! Da, ati citit bine: SPART! O chestie destul de mare incat sa se strecoare mana unui iubitor de genti si alte marafeturi care se pot gasi prin masinile oamenilor...

Socul meu a fost extrem de mare pentru ca mi-am inchipuit ca GATA cu geanta mea...cu acte, cu carduri, cu tot...rupta de lume, valeu mama!...Ce ma fac?!

Alerg in intampinarea sotului care, calm, vorbeste la telefon cu un prieten si eu, disperata, fac semne: HEI>>>!!!! MASINA TI-A FOST SPARTA!!!!!!!! Soc si ochi bulbucati...Ce?!? "Hai ca tre' sa inchid..."

La masina...ce sa facem, ca sa facem?...Sunam la 112 si spunem povestea...intre timp ei trimit un echipaj de politie... Noi nu ne atingem de nimic..si, totusi, disperati, deschidem masina...si incepem sa cotrobaim. MINUNE!!!!! Geanta, portofelul, acte, tot, telefoane...PDA, totul era acolo unde fusese lasat, bine pitit...Slava Domnului ca nu se furasera...nu de alta, dar in momentele acelea aveam tot felul de scenarii in cap legate de lipsa buletinului (de pilda...cum o sa mai ajung eu in excursie, fara buletin?????!!! Tara arde si baba isi face freza... :)

Offf...restul e fara importanta..politia romana si tot tacamul...

Am trait pana acum intr-un balon de sapun...senzatia e de nedescris...

RoManeaua o sa devina curand America de Sud!

Haules baules..sau...buna dimineata si la Obor!

Solutia e una:



Sau, mai degraba asta:



In loc de epilog:



No comments: