Wednesday, November 28, 2007

eRDeeSh - Final Chapter?






Ah, intr-adevar: am uitat sa mentionez ca serialul meu, subiectul pentru care am creat chiar o sectiune separata, a ajuns la un bun sfarsit.

Daca nu v-ati dat deja seama, e vorba de povestea mea de dragoste cu nabadai cu nemaivazutul si nemaiauzitul…the one and only…THE eRDeeSH.

Yeah, folks, de vreo…hmm…luna sau aproape doua luni am si eu conexiune la Internet din confortul caminului meu, nemaifiind obligat sa apelez la tot felul de metode neortodoxe ca sa nu vada seful cand navighez cu nesimtire pe site-uri in interes pur personal.

Nici nu mai stiu exact cum s-a terminat. Stiu doar ca a mai fost nevoie de vreo doua intalniri cu nea…directorul de la RDS si inca niste portii de nervi si certuri pana cand, cu niste interventii (mai mult sau mai putin divine), intr-o buna zi de vineri, a venit echipa si a montat tot ce mai ramasese de montat, fiind in sfarsit si eu conectat la…matrice.

De atunci a picat de doua ori netul, din cauza unor setari sau niste resetari care trebuiau facute, dar in rest sunt destul de multumit. Si pun pariu ca si eRDeeSh-ul e multumit ca nu mai are de-a face cu de-al de mine.

Important e ca am net. That’s it! End of story…for now…



No comments: