Thursday, December 22, 2011

Wordpress. De ce "NU"


Pentru ca, fix inainte sa dau click pe butonul buclucas "Creaza cont" baietii au facut o gresela catastrofala: au facut o comparatie intre hostingul lor gratuit si un pachet "promo" unde era evidentiat faptul ca in pachetul platit nu ai reclame. Say what?! Come again? Cum adica nu am reclame? Adica baietii astia destepti si jmecheri fac bani pe traficul (ala putin, dar totusi) meu?!

Da' astia chiar au senzatia ca s-a intalnit hotul cu prostul! Nu e decat o singura cale de a plati pentru blogul meu: sa imi cumpar un domeniu si sa il fac asa cum vrea muschiul meu si nu zambiti, cochetez si cu gandul asta de ceva vreme. Adica, de ce sa ma stresez cu Blogger-ul sau sa ma oftic pe Wordpress si pe nesimtirea lor crasa cand as putea sa le bag in Geneza pe ambele si sa fiu propriul meu stapan, iar designul si toate elementele de pe pagina sa imi apartina si sa fie cat se poate de customizabile, fix pe gustul meu, de parca eu le-as fi facut cu mana mea?

Nu, nu a sosit momentul ala inca. Nici pentru Wordpress (which will most probably NEVER going to happen, fuckin' assholes!), nici pentru un domeniu. Nu renunt la gandul de a parasi Blogger-ul care ma calca pe nervi din ce in ce mai des si mai tare, dar nu a atins pragul critic inca si nici nu pierd timpul sa caut alte solutii, momentan. But be warned...poate o sa il trec in lista mea de "New Year resolution", daca o sa imi mai fac asa ceva.

Oh yeah: and FUCK Wordpress too!

No comments: