Friday, July 29, 2011

Articol


Ma mananca degetele. Asa cum numai pe mine ma poate apuca... Imi aduc aminte de ce spunea Marge Simpson intr-un episod in care jucase si pierduse cam tot la poker intr-un cazinou indian: I'm not addictive by nature (sau ceva de genul asta). Numai ca la mine vine si pleaca...Uite-asa ajung eu sa ma chiorasc pe blog si sa ma apuce dorul de scris cateodata, precum alte dati ma lasa rece si dezamagit de mine ca nu am reusit sa mai scriu ceva.

Chiar speram ca anul asta voi reusi sa am macar un articol pe luna. Se pare ca o sa il am pe Soare, daca pe luna n-am ajuns inca. But, anywho, oare vroiam sa zic ceva sau doar sa fac o simpla afirmatie "vreau sa scriu"?


Inclin spre a doua varianta, asa ca o sa fac un exercitiu de stil si o sa incerc sa aflu cat pot perora intr-un articol fara sa spun nimic de fapt. Adica, asa, ca un fel de episod din Seinfeld, serialul despre nimic.


Imi aduc aminte de ultimul comentariu pe care l-am vazut pe blog si zambesc. In gandul meu deja mi-am spus: in mod clar articolul asta nu va fi "vehement". But who cares? If I feel like writing and you feel like reading, that's all that matters.

Si, pana la urma, pe ce tema as putea fie eu vehement acum? Ehm? Pe politica? Shiiieeet! Nu merita! Pe...munca? Exista. Punct. Masina/masini? Face in continuare ce stie mai bine: papa bani. Si merge. Filme? Ce-i asta? Blog de cinefili? Neah... Imi ajunge sa imi dau din cand in cand cu parerea despre vreun titlu mai acatarii sau care m-a impresionat prin ceva. Let's see...what else? Calculator? O sa zica lumea ca-s laudaros.

Or mai fi destule de enumerat, dar niciuna nu imi starneste in acest moment "vehementa".
Anywho...cam atat pentru azi. Va las sa dormitati in continuare in asteptarea week-end-ului.

Cheers!

2 comments:

Ralugabiro said...

IN FINE!!! te-ai intors!!! adica stiu, te-ai intors de acum 2 posturi...dar te-ai intors ! :))))
hai cu scrisul asta mai des

PUP

cAnDYman said...

Heey, well...what can I say? I try. Nu mi-a trecut prin gand sa renunt la blogul asta inca, deci o sa mai scriu. Cu sau fara pauze.

Sper sa reusesc sa fie mai des. Timp si inspiratie asta e tot ce am nevoie...

Take care!