Monday, June 14, 2010

Warning! Nuclear core meltdown detected!


Daca ar fi sa fac o recapitulare a problemelor mele de sanatate din ultima saptamana, as zice ca sunt de-a dreptul ramolit. Adica aproape cu un picior in proverbiala groapa, nu alta.

Desi in ultimii doi ani as putea spune ca m-am bucurat de o sanatate "de fier" (cu exceptia, poate, a unor banale raceli sau dureri de cap - oricum, in limitele normalului), incepand cu duminica trecuta, my "lucky streak" a fost curmata intr-un mod destul de abrupt. In mai putin de doua zile am ajuns la dentist, dupa care, mai-mai sa recidivez (oarecum) si sa ii fac o vizita si oftalmologului, suspectand o conjunctivita buclucasa.

Iar peste toate astea as putea adauga faptul ca de cateva zile am descoperit si o amorteala a obrazului, pe partea unde s-a facut interventia la maseaua de care povesteam in articolul precedent...

Zau acum, voi nu v-ati pune intrebari? Adica...ce urmeaza? O sa imi cada vreo ureche? Dupa ce am fost destul de norocos incat sa nu trebuiasca sa dau cu ochii de doctor decat la televizor atata timp, acum sa fiu pe punctul de a ajunge pe scaunul a doi?! Damn!

Dar, totusi, sa nu exageram. Maseaua e ca si rezolvata, ochiul a incetat sa mai faca pe nebunul, iar amorteala...sunt sigur ca o sa treaca si ea, one way or another. Bine ca nu e vorba de durere sau alte chestii care m-ar fi dus cu gandul la vreo complicatie. Asa...poate e "romantismul, tataie!"...And I can live with that, if you know what I mean.

Deci nu va grabiti sa puneti mana pe lopeti si sa imi "dati o mana de ajutor" ca mai stau pe aici un pic, macar pentru a stresa populatia bastinasa si pe cei care se incapataneaza sa imi citeasca articolele.

Pana o sa ma gandesc sa imi fac testamentul, s-auzim numai de bine!


No comments: