Sunday, May 10, 2009

Back in the game? We'll see about that!


Si dupa lupte seculare, care au durat vreo 9 luni (n-am stat sa calculez exact deci marja de eroare e de +/- 1 an), iata ca minunea se produce! Dupa cate imi dau seama, se pare ca scriu un articol!

De mult timp imi doresc sa revin in..."joc", dar mai mereu ma las pagubas. Ba ca nu am timp, ba ca nu am subiect demn de povestit pe blog, ba ca nu mai stiu ce. Cred ca adevarul e ca sunt prea lenes. Dar daca stau bine si ma gandesc, de cand imi trebuie mie subiect ca sa scriu ceva pe blog? Ca doar e al meu si nu trebuie sa ma justific in fata nimanui si daca tot il am, macar sa il folosesc, pentru ca m-am saturat sa ma uit pe blogurile altora precum copilul se uita in vitrina cu dulciuri!

De cand nu am mai scris, am vazut ca s-a inchis si blogul meu preferat, dar inca sper ca nu e definitiv si irevocabil, ca nu am mai plans de cand eram mic si nu as vrea sa incep acum. Asa ca, pe aceasta cale, imi fac curaj sa-i dau un branci bunului prieten Cosmin, cu mesajul: "Nu te lasa pe tanjeala, ca nu te las eu!"

Cat despre mine, nu fac legamant de sange ca o sa incep sa postez ca nebunul, de 10 ori pe zi cu tot felul de nimicuri, dar sper din tot sufletul ca inceputul e mai greu si sa continui sa poluez internetul cu gandurile mele mai mult sau mai putin alambicate, exprimate mai mult sau mai putin in romana si, de ce nu, poate chiar in olandeza, ca, vorba aia: "When in Rome, do as the Romans!".

Pentru cine s-o mai nimeri pe aici sa vada ce am scris... A bon entendeur, salut!

No comments: