Thursday, February 15, 2007

Back with a hell of a bite!


So, postul! So, blogul! So, oare mai scrie si eu ceva prin almanahele aistea pe aici? Nu stiu, nu ma intreba, stiu doar ca scriu acu', nu promit nimic pentru viitorul apropiat. In nici un caz nu sunt "abonat" la articolele de pe blogul asta ca sa scriu regulat...ce frumos suna: regulat...Mda! Dar sa revenim la lucruri mai serioase!...sau nu...

Daca va intrebati, nu-s beat! Doar foarte obosit! Nu ma intrebati de ce, explicatia e pe cale de a fi descoperita…sau nu. Oricum, nu va ganditi la prostii ca va ganditi aiurea!

Si, cum ziceam, inca un articol de genul “Post de prost” scris pentru a fi scris si nu neaparat citit, oboseala asta e de-a dreptul criminala!!! Si alte lucruri interesante ce as putea sa va mai zic?

Finally employed, kind of a nice sallary, working in front of a computer 8 or more hours a day (asta nu stiu neaparat daca e bine sau rau, dar cand ma clarific, va anunt) si colegi tineri, din care chiar cunosc cativa (asta sigur e lucru bun, va zic eu) chiar si un prieten (un lucru foarte apreciat de mine), deci pot spune ca e chiar ok. Cu atat mai mult cu cat azi am avut juma de zi libera (platita) din cauza unor evenimente pe care poate o sa vi le povestesc intr-un articol viitor.

Oricum, nu pot spune ca am inceput sa muncesc. Momentan ma aflu in training, adica ar trebui sa invat vreo 2 manuale de utilizare ale unor programe ce urmeaza sa le folosesc, si, sincer, ma simt cam noob (nu ca n-as fi la faza asta si ca n-as avea motiv), situatie care sper sa se schimbe in urmatoarele 2 saptamani (cam atat am inteles eu ca iti ia sa deprinzi oarecare bruma de cunostinte necesare acestui post.

In rest, nu prea mai zic nimic…decat poate atat: cine inchiriaza un apartament mobilat si utilat prin centrul Iasiului asa…la preturi studentesti…anume, mai iefteneaua?

Asa, no, daca voi nu o sa apreciati, macar eu ma simt bine si mandru de mine ca macar am mai scos si eu un articol in adevaratul sens al cuvantului, nu o prostie din aia ca in ultima vreme gen clip sau desen…alias japca, pardon: leapsa (ce bine ca nu am mai fost taguit in ultima vreme ca asta era ultimul lucru de care aveam nevoie!).

Pana una-alta, eu va pup pe portofel si va las fara el! (ca n-am luat inca salariu si mai am de asteptat vreo luna, deci, ferea!)
Ciao tutti!

2 comments:

Dorian said...

Auzi, de ce apartament mobilat si utilat in CENTRUL Iasiului? Pretentiosule. O sa zica lumea ca esti mincinos, ca de fapt tu ai bani da` te dai calic :P

cAnDYman said...

Pai, altfel nu mai ziceam la "preturi studentesti" adica aproape imposibilul, dar stii tu: nu-i nebun cine cere...
Asa ca eu cer!