Sunday, April 15, 2007

Tag, tag, tag! -Cine e?



1. Vorba preferata – “wassup?” sau “sup?” – pentru ca o pot spune oricui (animal sau om) fara sa jignesc pe nimeni si pentru ca de obicei imi aduce un zambet (fara vreun motiv aparent) pe buze.

2. Vorba nesuferita - (fara suparare celor care se simt vizati) "aha"(atunci cand il primesc pe mes, fara a fi urmat de vreo explicatie, urmand ca discutia sa lancezeasca pentru ca nimeni nu stie de ce sa se mai lege in continuare); "da" sau "bine" atunci cand sunt spuse in cadrul vreunei dispute "amicale" de prietena mea pe un anumit ton care semnifica exact contrariul, dar nu sunt nici ele urmate de vreo explicatie sau vreun argument; "lol", "brb", "asl" sau orice alta expresie scrisa preluata din messenger sau de pe mUrc si transpusa in limba vorbita.

3. Drogul favorit - eee...ala fara de care viata ar fi atat de plictisitoare...

4. Sunetul preferat – rasul – mai ales atunci cand este provocat de vreuna din glumele mele. Pur si simplu imi place sa fac oamenii sa rada si nu o sa ma satur niciodata de asta.

5. Sunetul nesuferit - plescaitul sau rumegatul, eventual suptul de masele - pentru oricare din astea sunt in stare sa fac moarte de om daca se petrec langa mine si nu am unde fugi sau pe cine bate.

6. Injuratura - nu e numai una, e o intreaga lista in continua expansiune in momentele de furie sora cu delirul si se bazeaza in special pe variatiuni ale tuturor lucrurilor legate de mama.

7. Cine pe viitoarea bancnota – cine cred eu? – Guta (ca la ce popular a ajuns, numai acolo nu-i vad mutra de urangutan mustacios) – cine as vrea eu? – Parazitii (pentru ca ii consider unii dintre cei mai inteligenti artisti din industria muzicala romaneasca si cred ca ar merita sa fie recunoscuti de tot omul ce se crede cult sau ca isi foloseste cel putin 5% din creier – spre deosebire de manelisti care inca isi cauta materia cenusie cu microscopul electronic).

8. Meseria pe care n-ati fi vrut s-o faceti – contabil sau profesor…or mai fi, dar nu imi aduc aminte acum. Oricum, pe astea nu le vreau nici mort, nici copt.

9. Planta, arborele sau dihania in care v-ati reincarna – pin Huon – ca sa cresc incet (vreun milimetru pe an), dar sigur (pana la vreo 30 metri) si sa am o viata lunga, alaturi de multi altii ca mine, dihania – jder – ca sa ma apuc sa fac diguri acolo unde nu a fost in stare statul, sa nu se mai intample ca acum 2 ani.

10. Presupunind ca D-zeu ar exista, ce v-ar spune dupa moarte: - "SURPRIZA!!!"

Pasez mai departe acest tag, tuturor cititorilor, ca au sau nu au blog, daca vor sa participe, pot scrie ca un comentariu. Spor!




No comments: