Thursday, March 8, 2007

Te iubesc…femeie!




Ce sa zic despre ziua femeii?
Pai, cunosc mai multe fiinte de sex feminin care mi-au imbunatatit dramatic calitatea vietii si carora vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru rabdare, prietenie, sentimente si ajutor, si, in nici un caz in ultimul rand, pentru ca una dintre fiintele astea ce detin miracolul supreme, mi-a dat viata.Desi i-am multumit in fiecare an pentru faptul ca m-a adus pe lume, simt totusi ca nu este de ajuns. Sa nu se trezeasca vreunul sa zica ceva de genul “stie ca o iubesti”, ca intodeauna ii vei fi recunoscator sau chestii de genul pentru ca astea sunt, prea mici in comparatie cu “cadoul” pe care mi l-a facut in ziua cand am vazut pentru prima oara lumina zilei.

Pentru cei care ar fi trebuit inghititi la nastere (cum prea bine fac anumite specimene din regnul animal) vorbesc de mama mea, careia ii mai multumesc din tot sufletul o data pentru ca sunt si pentru toata dragostea si grija cu care m-a crescut!

Pentru celelalte reprezentante ale sexului frumos dintre care face parte si cea careia i-am daruit inima, le doresc inca o primavara plina de bucurii si impliniri si tot ceea ce au visat ele mai frumos sa li se adevereasca! Iar tie, ingerul meu pazitor, iti doresc soarele a o mie de primaveri si toate florile de pe toate pajistile din lume!

Oricat s-ar vorbi despre un razboi al sexelor sau prostii de genul asta eu unul nu subscriu la el si voi (hmmm…cum era expresia aia americana ca prea bine se potriveste) “go out on a limb” and say that: fara voi, lumea ar fi mai anosta, viata noastra ar fi mai goala. Iar pentru ziua de maine, sper sa recunoasteti fara rusine ca este valabil si pentu voi in ceea ce ne priveste!

Din partea “locuitorilor de pe Marte” va ofer un trandafir si va urez un:


LA MULTI ANI!!!



PS: Not quite what you've expected, my friend, but at least I wrote something, eh?


2 comments:

Dorian said...

Respect pentru ca vezi aceasta zi asa cum o vezi, fara doza de egoism care sa te faca sa o detesti sau fara minciuni testosteronice de genul "nu trebuie sa fie o zi dedicata femeii pentru ca sa blabla". Dar asta ar fi trebuit sa ti le zica o fata/femeie, nu eu :)

cAnDYman said...

Ei, lasa! Zic ca mi le-a spus Dilia si gata! Sincer, ma asteptam la o critica. Presupun ca te-ai abtinut ca sa ma incurajezi sa mai scriu. Oricum, vine vic-end-ul si chiar o sa fac tot posibilul sa mai postez. Nu-i o promisiune, dar e o mare probabilitate! Catcha' later!