Wednesday, March 19, 2008

Proof of life...



Daca tot e la moda faza asta cu copy/paste, hai sa profit de ea si sa dau un semn ca nu am decedat mortal la vreo intersectie unde se intretaie, peste drum de fostu'. Deci, ca sa revin, desi au preluat-o multi, o sa o postez si eu acilea, pe blog la eu...si anume...statusurile manelistilor:

-Pe turbosistem (available)
-Numar bani (busy)
-la Miss Piranda (stepped out)
-Întorc caseta si vin (be right back)
-Îmi astept dedicatia pe Taraf (not at my desk)
-Ascult muzica la telefon (on the phone)
-Dusmanii pândeste (invisible to everyone)
-Blestem si plâng (offline)

Acu' uitati-va repede in lista si vedeti "care este"...pe turbosistem!


2 comments:

Dorian said...

-Întorc caseta si vin (be right back)
-Îmi astept dedicatia pe Taraf (not at my desk)

tare tari astea doua.

M-am dus pe link la articolul ala mai vechi al tau, manele-related, si mi-am reamintit cat de CNA esti. Deci,''jos cenzura'' iar si inc-o data.

Ma duc sa vad cine blesteama si plange.

cAnDYman said...

Preferatul meu e "Dusmanii pandeste", iar despre Cenzura Nationala a Audiovizualului...sa zicem ca nu se aplica, dar comentariile trebuie sa fie in limita bunului simt. Plus ca primul era, de fapt, ceva reclama in germana pe care nici macar nu stiu cum am contractat-o. So...please come again!